اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

گل زندگی ما

پاییز و دی 93

1393/11/4 1:45
نویسنده : مامان اهورا
928 بازدید
اشتراک گذاری

یکروز که داشتم موهام رو اتوی مو میکشیدم اومدی و گفتی موهای منم خوشگل کن مثل آقاها موندی باورم نمیشد به این راحتی بمونی و من موهات رو اتو کردم ولی به نظرم فر بیشتر بهت میاد

اولین روزی که بعداز ظهر توی تختت خوابیدی و بعداز چند روز شبها هم خوابیدی چندروز بعداز تولد دو سالگیت

سایه گل پسرم که بابا گرفته

عقدکنان دوستم خاله سالومه عید قربان

وقتی اهورا داره به قول خودش قائم میشه

اهورا و هنرمندیهای مامان

قابلمه مسی هدیه مادرجون

اهورا چوپان میشود

گوش سمت چپتو نگاه کن چسبوندی به بخاری که گرم بشی سوزوندی و کلی گریه کردی

مهندس مامان سر دوربین بابا

عاشق اینی که بری شونه رو آب بزنی بعد به موهات بزنی و بگی دارم خودموخوشگل میکنم خوشگل من

اینم از شیطونیات که از غفلت من استفاده میکنی

هروقت نماز میخونم تو هم بامن پایین بالا میری و لباتو تکون میدی

این چندتا هنرمندی مامان رو هم داشته باش که برای شب یلدا درست کردم و بردیم خونه مادرجون البته بیسکویت هندوانه هم بود که یادم رفت عکس بگیرم

این کیک هم برای شروع 29 امین ماه زندگیت درست کردم و با خاله اینا و عزیز خوردیم تو تنها کسی هستی که بدون هیچ انتقادی عاشق بی برو برگرد کیکهای منی و اینقدر میخوری که خودمم متعجب میشم

اینهم زمستون البته امسال فقط یکروز یکم برف اومد که زمین هم نموند

شیرینکاریهای گل پسرم

شادی تو آرزوی ماست از ته دلم آرزو میکنم همیشه شاد باشی

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مدرسه ی مامان ها
5 بهمن 93 10:31
سلام مامان عزیز خدا این گل پسر رو براتون حفظ کنه ان شاالله مبارک باشه، ممنون که آدرس دادید. یعنی واقعا این وبلاگ رو تازه افتتاح کردید؟ ماشاالله به این سرعت عمل چقدر پست گذاشتید! راست باز هم منتظر اون هنرمندی های خوشمزه توی وبتون هستیم در بخش همیاری الان که به جمع وبلاگ نویسان پیوستید این مطلب به درد شما هم میخوره، توصیه می کنیم در آغاز کار یک نگاه بهش بندازید تا با دقت بیشتری به ثبت خاطرات فرزند دلبندتون بپردازید: http://mamanschool.niniweblog.com/post1154.php موفق باشید
پاپ من
9 بهمن 93 18:25
سلام دوست عزيز! وبلاگت خيلي زيباست! يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگت دارم. سيستم کسب درآمد پاپ من -- ثبت شده در ستاد ساماندهي نرخ هر آي پي = از 60 تا 150 ريال پاپ آپ اول = 30 ريال و دومي 30 ريال تسويه حساب منظم و هفتگي ابتدا وارد سايت شويد و ثبت نام کنيد بعد از ثبت نام وبسايت خودتون رو ثبت کنيد تا تاييد بشه بعد يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد بعد به ازاي هر بازديد کننده 60 تا 150 ريال دريافت ميکنيد همين حالا ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد! پرداخت منظم و شمارش بالا از مزيت هاي سايت ماست کافي است امتحان کنيد! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهيد بود! منتظرما! __________