اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

گل زندگی ما

30فروردین94

1394/1/30 17:42
نویسنده : مامان اهورا
684 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اهورای نازم امروز با اینکه هوا عالیه اما آسمون دل من ابریه دیشب برای اولین بار بابایی تورو کتک زد خیلی کار بدی کردی بیخودی اومدی بابا رو زدی و چندتا حرف بد زدی بابا خیلی ناراحت شد اما ...

اصلا از عید به اینور خیلی بد اخلاق شدی نمیدونم چرا ؟دلم میخواست همون پسر با ادب قبل از عید باشی تمام سعی ام رو میکنم که احترام به دیگران رو یاد بگیری ،عزیزدلم مهمترین چیز توی شخصیت آدمها احترامه،وقتی آدم به بقیه احترام بزاره ،احترام متقابل بدست میاره ،هیچوقت ،تحت هیچ شرایطی نباید به کسی حرف بد بزنی یا دست درازی کنی امیدوارم این اخلاق بد رو بزودی فراموش کنی،از اینکه مجبور میشم دعوات کنم خیلی ناراحت میشم ،این روزا عزیز هم رفته قزوین خونه خاله اینا و من بیشتر دلم گرفته ،بابا هم امروز رفته به بابابزرگ سر مزرعه کمک کنه توهم توی خواب نازی الانها دیگه باید بیدار بشی ساعت 5ونیم بعداز ظهره فردا 31 فروردین واولین روز 32 ماهگیته ،عزیزم 32 ماهگیت هم مبارک باشه با تموم بد اخلاقیات بازم دنیا دنیا دوستت دارم فرشته من

پسندها (2)

نظرات (3)

فروزان(مامان بردیا جون)
31 فروردین 94 1:47
عزیزم به خاطر داشتن پسر گلت بهت تبریک می گم و امیدوارم شاد شاد باشی و بهترینها رو برای اهورای عزیز انجام بدی... به من هم سر بزن خوشحالم می کنی اگر لینک کنیم
مامان اهورا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خدا گل پسر شما رو هم براتون نگه داره ،لینکتون کردم
دومین جشنواره کتابهای صوتی
27 اردیبهشت 94 9:33
دوست بزرگوار از شما برای شرکت در دومین جشنواره تولید کتاب های صوتی کودکان و نوجوانان نابینا دعوت بعمل می آید.همچنین خواهشمندیم عنوان "همکار افتخاری" ما را پذیرا بوده و در اجرای این برنامه ما را یاری فرمائید.
مدرسه ی مامان ها
12 خرداد 94 21:40
امیدواریم این مشکل براتون حل بشه و اگه مشکل دیگه ای هم در زمینه ی وبلاگ نویسیتون داشتید در خدمتیم موفق باشید
مامان اهورا
پاسخ
سلام ممنون الان متوجه شدم راستش اکثر نظراتی که برام فرستاده شده خصوصی هستند پس به همین علت نتونستم جواب بدم ،ممنون از شما